LIVRARE
După confirmarea comenzii cafeaua este prăjită și măcinată, dacă este cazul, ambalată și pregătită pentru livrare. Comenzile primite de luni pană joi la ora 12 se pregătesc în aceeași zi și sunt preluate a doua zi de către curier. Comenzile primite de joi (după ora 12) pană luni dimineața sunt procesate și pregătite luni și vor fi preluate marți de către curier.
Produsele comandate sunt livrate prin curier. Acestea sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.
Costul standard al livrarii este de:
- 20lei, direct la usa dumneavoastra, in intreaga tara - prin serviciul de curierat rapid oferit de SameDay
- 14 lei - in locker easybox
- LIVRARE GRATUITA pentru toate comenzile mai mari de 230 lei, pe teritoriul Romaniei.
Pentru clientii care doresc plata ramburs, la sosirea coletului la destinatie, se adauga 5 lei care reprezinta Taxa Procesare Ramburs. Taxa Procesare Ramburs de 5 lei se aplica si pentru comenzile care beneficiaza de transport gratuit.
Pentru clientii care doresc plata ramburs, la ridicarea coletului din easybox, se adauga 2 lei care reprezinta Taxa Procesare Ramburs. Atentie! plata la easybox se poate face doar cu cardul.
Livrarea coletelor se va face in aproximativ 48 - 72 de ore de la confirmarea comenzii. Comenzile efectuate in zilele de Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul saptamanii urmatoare. Serviciul de livrare prin curier este valabil de Luni pana Vineri intre orele 09-17, precum si Sambata in intervalul 09 – 12. Comenzile cu ridicare din easybox pot fi ridicate la orice oră din zi și din noapte, în maximum 36 de ore de la momentul în care ești anunțat prin SMS sau 72 de ore în cazul comenzilor livrate vineri, sâmbătă sau duminică.
Modificarea sau anularea la cerere a comenzilor se poate face in maxim 3 ore de la plasarea comenzii. Pentru a cere modificarea sau anularea unei comenzi va rugam sa ne contactati la 0747.122.342 sau prin email la contact@gourmetcoffeeshop.ro
POLITICA DE RETURNARE ŞI ÎNLOCUIRE A PRODUSELOR
Conform legislaţiei române în vigoare - OUG 34/2014 - orice client are dreptul de a returna produsele achiziţionate, prin apelare la denunţarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără invocarea vreunui motiv. Produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Produsele perisabile nu se pot returna - produsele alimentare sunt considerate produse perisabile. Astfel orice pachet de cafea (cutie sau punga) care a fost desfăcută, nu poate fi returnată.
Procedura de retur:
1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile. In consecinta, cutiile si pungile de cafea care au fost desigilate nu pot fi returnate.
2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Str Costache Sibiceanu, nr 15, etaj 1, sector 1, Bucuresti, prin orice modalitate doriti.
3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre dumneavoastra.
4. In colet se vor afla toate documentele primite initial si solicitarea de returnare a sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii, titularul contului fiind acelasi ca si titularul comenzii/platii initiale.
5. Coletul trebuie trimis la sediul Gourmet Marketing Network SRL, din strada Costache Sibiceanu 15, etaj 1, Sector 1, Bucuresti, in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
6. Suma platita va fi rambursata integral in maxim 14 de zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita).
Puteti accesa AICI formularul de retragere din contractul la distanță. Acest formular este unul model si nu este obligatoriu pentru cererea returnarii.
În cazul în care produsele, care sunt afişate pe site sunt indisponibile efectiv în stoc din cauze externe - lipsă de disponibilitate temporară la furnizori sau a unor restricţii locale – Gourmet Coffee Shop nu este obligată să anunţe clientul faţă de stocul disponibil în timp real.