LIVRARE

După confirmarea comenzii cafeaua este prăjită și măcinată, dacă este cazul, ambalată și pregătită pentru livrare. Comenzile primite de luni pană vineri la ora 13 se pregătesc în aceeași zi și sunt preluate a doua zi de către curier. Comenzile primite de vineri (după ora 13) pană luni dimineața sunt procesate și pregătite luni și vor fi preluate marțea de către curier.

Produsele comandate sunt livrate prin curier. Acestea sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Costul standard al livrarii este de 19 lei. Livrarea pe teritoriul Romaniei este GRATUITA pentru toate comenzile mai mari de 150 lei, atat in Bucuresti cat si in celelalte localitati  deservite direct de reţeaua Fan Courier (peste 3200 de localităţi din România). Lista completă a acestor localităţi o puteţi consulta AICI. Pentru celelalte localităţi, pentru care se percepe taxă pentru kilometri suplimentari, este necesar să ne contactaţi înainte de plasarea comenzii pentru a verifica exact suma de plată pentru transport.

Livrarea coletelor se va face in aproximativ 48 de ore de la confirmarea comenzii. Comenzile efectuate in zilele de Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul saptamanii urmatoare. Serviciul de livrare este valabil de Luni pana Vineri intre orele 09-17, precum si Sambata in intervalul 09 – 12.

Modificarea sau anularea la cerere a comenzilor se poate face in maxim 3 ore de la plasarea comenzii. Pentru a cere modificarea sau anularea unei comenzi va rugam sa ne contactati la 0747.122.342 sau prin email la contact@gourmetcoffeeshop.ro

POLITICA DE RETURNARE ŞI ÎNLOCUIRE A PRODUSELOR

Conform legislaţiei române în vigoare orice client are dreptul de a returna produsele achiziţionate, prin apelare la denunţarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără invocarea vreunui motiv. Produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Produsele perisabile nu se pot returna - produsele alimentare sunt considerate produse perisabile. Astfel orice pachet de cafea (cutie sau punga) care a fost desfăcută nu poate fi returnată. 

Procedura de retur:

1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile. In consecinta, cutiile si pungile de cafea care au fost desigilate nu pot fi returnate.

2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Str Carol Knappe, nr 64, sector 1, Bucuresti, prin orice modalitate doriti.

3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre dumneavoastra.

4. In colet se vor afla toate documentele primite initial si solicitarea de returnare a sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

5. Coletul trebuie trimis la sediul SC SPOTLIGHT SRL, din strada Carol Knappe nr. 64, Sector 1, Bucuresti, in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.

6. Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita).

Puteti accesa AICI formularul de retragere din contractul la distanță. Acest formular este unul model si nu este obligatoriu pentru cererea returnarii.

În cazul în care produsele, care sunt afişate pe site sunt indisponibile efectiv în stoc din cauze externe - lipsă de disponibilitate temporară la furnizori sau a unor restricţii locale – Gourmet Coffee Shop nu este obligată să anunţe clientul faţă de stocul disponibil în timp real. 


-->